IrDA po Linuxem

David Jez dave.jez na seznam.cz
Neděle Listopad 11 10:31:59 CET 2001

> Preji hezke nedelni dopoledne,
  Ahoj,

> uz od jara se pokousim rozchodit infraport na mem notasovy. Pouzival jsem
> napred Red Hat 7.1 a te 7.2 ale myslim si ze k zadne velke zmene nedoslo.
  :-) Na cem jsi ztroskotal?

> Poradi mi nekdo jak na to? Jak zacit a dale postupovat?  Zkousel jsem treba
> Co bych tedy mel nainstalovat a v jakem poradi?
  Predne:

Co mas za notebook? Jake ma IrDA? Notebooky mivaji vetsinou FIR (Fast Infra
Red) zarizeni ktere potrebuje svuj ovladac v jadre.
  Nejdrive si stahni irda-utils, preloz a nainstaluj
  Pote spust programek findchip z tohoto baliku. Tento programek ti rekne, co
ze to vlastne mas za chipset. K nemu musis mit ovladac v jadre nebo v modulech.
  Pokud ho mas, pak postupuj uz presne podle irda-howto, tedy zajisti si
natahovani modulu, spousteni irda-attach, popr. konfigurace site atd.
  Dale bys mel mit jeste vytvorene zarizeni v /dev. Postup je opet v howto.
(tedy zarizeni pouzivas pokud pouzivas IrCOM nebo IrLPT protokoly)

  hm.. no nakonec je to poradi trosicku chaoticke, no ale snad ti to pomuze.
> postupovat podle IrDA HOW TO, ale tam troskotam na tom, ze kdyz se pokousim
> podle tohoto navodu nainstalovat nejakz ten patch, tak mi to sysem odpovia:
> "bash: patch: command not found".
  Nevim sice ktery patch, ale podle te hlasky nemas nainstalovany program
patch. Najdes ho prekvapive v balicku patch-$CISLO.$ARCH.rpm

> Diky za jakoukoliv radu
>
> goofix
good luck,
Dave

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz