Lilo

Vítězslav Podivínský podivinsky na unet.cz
Neděle Listopad 11 10:16:07 CET 2001

Vazeni pratele,
precetl jsem mnoho v Howto a v konferenci, pomiohlo mi to velmi a Linux RED
HAT 7.2 mi jede ve vsech parametrech super a cesky.
Kolecko mysi pracuje bez potizi, tiskarna a scanner, vypalovacka, no proste
parada.
Udelal jsem vsak jednu hloupost: Pri prvni instalaci jsem si nenechal
nainstalovat lilo a udelal si jen bootovaci disketu. Lilo vsak potrebuji(
abych mohl spoustet pres NTLDR za pomoci vytvoreni bootsek.lin), jak mi to
jede na stejném PC u Debianu a SuSE.
Mam tedy dva dotazy:
1. Kdyz mam 4 CD Red Hatu( 2x i386, 2x RPMS), mohu je pouzit na doinstalovani
za pomoci setupu pri spusteni( nabootovani) prvni z nich?
2. zkousel jsem prekopirovat LILO z Debianu a SuSE. ale neslo mi to.
3. Podpora NTFS disku - musi se kompilovat jadro, ( u SuSE a NTFS stacilo
zeditovat fstab) nebo staci moduly? Make modules mi reklo, ze modules
neexistuje. Make install- nexistuje install.
Mam distibuci z internetu stazenou na 4 disky z ftp -cka. Instaloval jsem Red
Hat pouze 2 prvni ceda oznacena i386.
Nerad bych si nedo do.........vil!
Dekuji za nasmerovani spravnym smerem. Nejsem programator, jen drzejsi
uzivatel, ktery se se zaklady Linuxu sice seznamil, ale ne vse jeste znam
dobre. Neco se taky mezi distribucemi lisi, nekdy vyznamne, takze znalosti z
jedne distribude nsjou pro druhou temer k nicemu:-(
--
Daktari from Red Hat Linux 7.2 CZ

MUDr. Vítězslav Podivínský              podivinsky na unet.cz
Za Moštěním 221                             www.podivinsky.cz
57001 Litomyšl                            tel./fax:+420 (464) 618355
Czech Republic                             mobil: +420604231785
                            ICQ: 38405650