Nova instalace RH7.2 = same problemy

Neděle Listopad 11 19:34:08 CET 2001

On Fri, 9 Nov 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> Proc jsou programy, ktere se jednou 'pocesti' a autor programu
> pravidelne pri novem release vyzyva prekladatele o novou verzi?

To je asi ten lepsi pripad: program je uspesne internacionalizovan a pouze
je treba aktualizovat jeho lokalizace, coz je nevyhnutelna cinnost.

 - konkretne napr. X Downloader (ano, vim, ze cestina je z verze 0.11,
> jen co dam do kupy svou instalaci RH 7.2. dodam novejsi .po), stejny
> postup jsem zaznamenal i u mnoha jinych.

> Tudiz, pokud se chce, jde to a celkem jednoduse (nejsme Japonci,
> Hebrejci apod., nepiseme ani zprava doleva, ani ze spodu nahoru, ani
> nemame obrazkova pisma) a dobre s velmi pozitivnim vysledkem.

Problem je, ze je nas Cechu (*) malo, takze tlak na vyvojare neni prilis
velky. Mozna by to chtelo lobbying koordinovat s nasimi sousedy, co jsou
podobne postizeni (ISO 8859-2 a podobne): Slovaky, Polaky, Madary, kdo
dal? Ma nekdo zname linuxaky v tech zemich?

(*) Jsem zvedavy, kdy se ozve najaky urazeny Moravak. :)