dva shelly v single user (II)

Neděle Listopad 11 19:27:53 CET 2001

On Fri, 9 Nov 2001, Jiri Fuksa wrote:

>    Po prechodu do jednouzivatelskeho modu (rezimu) pres init 1, se
> perou dva shelly: navzajem si ubiraji pismena z prikazu a z nich slozi
> novy prikaz, ktery pak ve vhodnou ci spise nevhodnou dobu spusti. Tim
> mohou spustit cokoliv. Zjistili jsme, ze jeden shell (bash) je shell
> ze ktereho byl spusten prikaz init 1.

Aha, tak ten shell, ze ktereho byl spusten "init 1", mel chcipnout.
Specialne na RH by ho mel zabit killall spousteny nekde na konci
/etc/rc.d/rc1.d. Pokud nechcipne, pak je nekde nejaky problem.

> Pokud neni bash vcas zabit, system se kousne a zmrtvi.
> V rezimu multiuser 3 se system chova normalne, az na dve podivnosti.
> Jako uzivatel jsem mel spusteny X server prikazem startx z tty1. Zaroven
> jsem se zalogoval na tty2 jako root. Stalo se, ze se tam vetrel druhy
> shell nevim odkud a proc. A nastaly problemy jako v single useru modu.

Zajimave...urcite ten druhy program byl shell, nebo tak usuzujete pouze
z toho, ze symptomy byly stejne?