Utoky na server ....

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pondělí Listopad 12 12:38:31 CET 2001

Vaclav Stepan <w na linux.fjfi.cvut.cz> wrote:
 : On Wed, Nov 07, 2001 at 05:59:53PM +0100, Jiri Barta wrote:
 :> Prosím Vás o radu, někdo se mi snaží útočit na server. Vyžaduje
 :> soubory root.exe, cmd.exe, command.com ... atd. Zkouší různé cesty a
 :> časy. IP adresa je pokaždé jiná a vede někam do .dk, pokud je možné ji
 :> vystopovat, protože často nereaguje.
 :>
 :> Moje otázka je, jak zamezit z definovaných IP adres a celých sítí přistup
 :> a rovnou odmítnutí jakékoliv komunikace. Kde a jak se to nastavuje.
 :>
 :> Děkuju za trpělivou a přesnou odpověď.
 :> Jirka.

 : Pokud chcete zahazovat pakety na urovni jadra, treba

 : ipchains -I input -s ftp.linux.cz -j REJECT

DROP je lepsie lebo worm sa bude connectovat a nejaku
dobu potrva nez sa timeoutne => bude zatazeny a stihne
preliezt menej pocitacov za casovu jednotku

ale najlepsia je labrea http://www.hackbusters.net/LaBrea/

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |