zdvojeni mailu

Radek Kotesovec rkotesovec na tinysoftware.cz
Pondělí Listopad 12 13:38:22 CET 2001

Zkuste se podivat na hlavicky mailu, ktere oni dostanou od Vas... Mozna je
to taky tim, ze si to sami mezi sebou preposilaji... A pokud ne, tak bude
chyba v jejich mailserveru (pravdepodobne - i kdyz ponekud netusim, jak k
teto chybe by mohlo dojit, mozna ze by pomichali hlavicky)... Jaky
mailserver maji??? Nevite??? Prip. jaky mate Vy???
S pozdravem
BENET