zdvojeni mailu

Dusan Malik malik na education.gov.sk
Pondělí Listopad 12 15:49:20 CET 2001

Asi jsem se spatne vyjadril. Puvodne pripojeny
vypis trech hlavicek byl z mailu, ktere dostali oni, ne ja.

Totiz, jak to vlastne je.
Pokud by to byla zalezitost pouze zpracovani mailu na zaklade hlavnich
udaju v hlavicce by k tomuto nemelo dochazet.
Pokud to neni server na prijmu (zblbnute rules?) ale mozna i na
zaklade blbe komunikace mezi servery, tak nevim.

Totiz zahada je, z jinejch serveru k nim (@abklimatizace.cz)
to nedela.

Muj pritel, spravce site, protoze je dlouhodobe na to cele sam
presel z unixu na M$ :( , vice mene pro moznost dalkoveho
ovladani, konfigurace a jeste nevim co.

V poste presel na Exchange server a je celkem mozne, ze to je
od te doby.

Neco naznacoval, ze posta (jsme vlastne soucasti dvou siti,
jedna v ramci Internetu a druha pomerne  rozsahla WAN) a pry
snad posta chodi dvouma kanalama (internet a i ta WAN) a
ze to by to mohlo spusobovat. Ale to by prece nemohlo
zpusobit ztrojeni, resp x nasobek mailu u vsech adresatu z te doneny.

Protoze, se to tak nechova s jinym odesilatelskym serverem
(vid pokus s @vslib.cz) je to asi ve vzajemne komunikaci serveru,
ale stale nechapu na zaklade ceho to pak domaci server rozdeluje,
kdyz v hlavicce tech jinejch mailu neni nic  co by
opravnovalo jejich zarazeni do normalniho mailboxu

Malik