zdvojeni mailu

Radek Kotesovec rkotesovec na tinysoftware.cz
Pondělí Listopad 12 16:33:28 CET 2001

Napisu primo prisernou odpoved jako jedinou moznost, co mi napada (a doufam,
ze nekdo chytrejsi odpovi na Vasi otazku lepe....) - zkuste nainstalovat na
oba servery nejaky Packet analyzer/sniffer a porovnat, jestli oba thready
(thread vysilajici od vas a thread prijimajici cilovy server) jsou stejny...
Pokud se budou lisit, chyba je na Vasi strane, pokud budou stejny, je to
pravdepodobne chyba na jejich strane, prip. mozna varianta, ze mailserver,
ktery pouzivaji oni/Vy dekoduje standartni hlavicku jinak, nez se ma...
Tohle je ale priserny zpusob zjistovany chyby, takze doufam v nekoho
jinyho...
S pozdravem
BENET