2.4.9 a NTFS

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pondělí Listopad 12 19:56:03 CET 2001

On Sun, 11 Nov 2001 23:00:39 +0000 (UTC), Vladimir Rengevic wrote:

: A v konferencii boli naznacene nejake problemy s USB.

Nielen. Zda sa, ze akekolvek zamrznutie ma potencial poskodit
filesystem.

Mimochodom, uz by to chcelo Ghostbusters. V Mandrake viem
zhodit USB v priebehu par sekund - ci tam mam povodne
jadro, Linusovo (skusal som minimalne dve) alebo novsie
Mandrake z Cookera. Naproti tomu mi na RH 7.1 a tom istom
Linusovom jadre vsetko chodi ako ma a cez USB veselo tlacim.

A teraz babo rad - kde je ten rozdiel? V devfs? V pouzitom
kompilatore? V nejakych flagoch?

Aby v tom bol este vacsi zmatok, jadro z cookera oopslo tri
sekundy pred tym, ako zatuhlo. A hadajte kde? - pri ladovani
af_packet.o. Co do <censored> ma proces starajuci sa o tlac
spolocne s af_packet?

Nuz poslal som to do bugzilly, ale najst nieco takeho bude
asi skor stastie ako deterministicke patranie.

Zdravi
--
                                      Stano