2.4.9 a NTFS

Úterý Listopad 13 14:37:24 CET 2001

On Mon, 12 Nov 2001, Stanislav Meduna wrote:

> On Sun, 11 Nov 2001 23:00:39 +0000 (UTC), Vladimir Rengevic wrote:
>
> : A v konferencii boli naznacene nejake problemy s USB.
>
> Nielen. Zda sa, ze akekolvek zamrznutie ma potencial poskodit
> filesystem.

No, tak kruty bych nebyl. Spis jde o to, ze v Unixech je kazde cteni ze
souboru nebo adresare vlastne i zapis (update atime v inode), takze pokud
nejaky ovladac prepise nestastnym zpusobem nejake misto v jadre, tak se
zapisi na disk kraviny.

Problem muze byt v tom, ze ulitly pointer kvuli nejakemu problemu v jadre
jako na potvoru prepisuje prave to kriticke misto.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz