HP SureStore T20 ide, RH7.1, 2.4.10

David Michal david.michal na czechwireless.cz
Úterý Listopad 13 11:52:17 CET 2001

Zdravim,
Stale se mi nedari zprovoznit tuto mechaniku. Mohu na ni zapisovat, ale nemohu z  ni cist. Po procitani archivu ruznych diskuznich listu zacinam dospivat k nazoru ze se mi to ani nepodari. Proto premyslim o nakupu jine mechaniky. A tim se dostavam k otazce. Muzete mi prosim nekdo poradit paskovou zalohovaci mechaniku. S kapacitou minimalne 20GB, 100% fungujici na me konfiguraci uvedene v subjectu.
Pokud by jeste media byla kompatibilni s mou stavajici mechanikou, vubec bych se nezlobil. Diky za Vas cas a preji hezky den.

David Michal