2.4.9 a NTFS

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Úterý Listopad 13 14:57:37 CET 2001

ted mne napadla kacirska myslenka, priznam se ale , ze problematice
nerozumim.
-Je na atime neco zavisle, nebo proste jen tak system poskytuje tyto
informace?
Da-li se na to vubec odpovedet...
-Pokud neni, dalo by se to vypnout, resp. jak hluboko je to v systemu ?
nekamenujte mne za naivni dotaz...

Martin Reiser