Slozitejsi routing

Úterý Listopad 13 15:23:02 CET 2001

Robert Hanzlik wrote:
> vás průchozí. Stará šunka (rozuměj počítač) s Linuxem a použít bonding, tedy
> spojení více interface do jednoho fyzického. Tím pádem pak máte na jedné
> straně linux, 4 10Mbit kanály spojené ve virtuální 40Mbit s jednou jedinou
> IP adresou, na straně druhé Linux, který to znovu vezme, rozdělení spojí a
> nalije dál přímo do routeru?

	Reseni ma malou chybicku a sice, na druhe strane musi byt neco, co tyto
4x10Mbit zase rozdeli (tedy musi existovat tato konfigurace)

                     4x10Mbit

                     10Mbit
       +---------+=------------=+----------
       |         |   10Mbit     |         |
X Mbit | Router1 |=------------=| Router2 |  X Mbit
------=| (bond)  |   10Mbit     | (bond)  |=-------
       |         |   10Mbit     |         |

Tudiz musi byt dve zarizeni, ktere umi bonding na patricnem protokolu.
Obavam se, ze Linuxovy bonding neumi nic jineho nez opet Linux, tudiz je
potreba proti sobe postavit 2 Linux boxy (nebo napr. 2x CISCO, ale jiny
protokol of course...).

PS: Prakticky jsem to nikdy nedelal, proto pokud jsem moc naivni a
realita je jina, prosim nekamenovat, neumim vsechno... (a rad se
priucim).