DivX4 v linuxu - mplayer x xine x ???

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Listopad 13 18:19:10 CET 2001

  Ahoj vsem,

  Diky za postrehy, moc stastnej sice nejsem... no nejvyssi cas na upgrade,
ze? :-) Jen me zarazi, ze to jelo rychleji. Ale mozna je to subektivni pocit
a _fest_ zalezi na kvalite DivXa, jeho velikosti a tak.

  K tem titulkum:
> nahrat fonty z homepage
> vybalit do ~/.mplayer/font/
  souhlas,

> zkonvertovat titulky do iso
  Jeste je upravit! Setkal jsem se s definici, kde byl pouze zacatek a chybel
konec, tedy napr.
  {1}{}Ahoj...
  {10}{}...
  Ale ma tam spravne byt kdyz nic tak uz aspon {1}{10}Ahoj...

  Pozor na to! Jinak to pisi z hladu, je tedy mozne ze jsou tam jeste uvozovky
nebo take nake znaky, ale princip zustal zachovan.
  Mplayer na to reaguje ignorovanim titulku a pri jeho predvadeni jsem byl
jednomu svemu kolegovi za blbce... takze si to pamatuji docela presne :-)

> a potom uz jen
> mplayer -sub font_file movie.avi
>
> btw: mplayer ma podle me uplne nejhezci titulky co sem v jakym prehravaci
> videl :)
  Tak tak. A da se snimi jeste trochu hybat... je jich  k dispozici vice, to
se mi libi taky. Jen me stve, ze z Matrixu mam jen ty hezke titulky a sadu
diapozitivu, asi jako byste posadili jestraba do biografu :-)

  Hezky vecer,
Dave
  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz