icq client ovladajuci ten novy protokol

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Úterý Listopad 13 18:47:12 CET 2001

zdravim.. chtel bych se zeptat, jestli jsem jediny, kdo pouziva licq a
jeste mu obcas funguje... obcas zprava projde, obcas se ztrati... ale
existuji takove "svetle chvilky"...

nicmene, dneska jsem zkousel JABBER a jeho ICQ transport agent a pri
hledani, jak a zda a jestli bude podporovat novy protokol, tak jsem
narazil na to, ze pouziva cosi jako icqlib a ze autori icqlib (uz jsem na
ni kdysi narazil na internetu, ale kde roste, si uz nepamatuju) na novem
protokolu pracuji a budou se ho snazit do nej zapracovat.. cili bych asi
doporucil zacit nejakym klientem, ktery vyuziva icqlib (jestli takovy
nejaky je)...

s pozdravem

Tomas Knaifl, Internet Info s.r.o.
tomas na knaifl.cz