icq client ovladajuci ten novy protokol

Ladislav Strojil bwian na seznam.cz
Úterý Listopad 13 19:46:02 CET 2001

Tomas Knaifl wrote:

> zdravim.. chtel bych se zeptat, jestli jsem jediny, kdo pouziva licq a
> jeste mu obcas funguje... obcas zprava projde, obcas se ztrati... ale
> existuji takove "svetle chvilky"...

Ja take pouzivam licq a musim si davat pozor a posilat zpravy direct a ne
pres server. Direct connection stale funguje.

Taky si davam pozor nebyt moc offline, protoze kazda zprava, kterou dostanu
off-line se mi potom doruci zas a znova pri kazdem prihlaseni. Momentalne
jich takhle dostanu pokazde 12. Nesnesitelne.

Co se icqlib tyce, tak mam pocit, ze jej pouziva kicq (program pro KDE).
Ale mozna se pletu.

S pozdravem,
Lada