DivX4 v linuxu - mplayer x xine x ???

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Listopad 13 19:38:50 CET 2001

> Mne bez problemu prehraval video Duron na 600 s Matrox-G400. Pouzival jsem
> mplayer i avifile a oba bez problemu. (u mplayeru je dobre pouzivat xv,
> jinak je to strasne narocne).
  Na me grafice je to asi jedno, navic jak jsem rikal u nekterych avicek pise
neco ve smyslu ze pres xv je nehodla prehravat a pres sdl ano :-)
  Ale podle me by se takove problemy s grafikou vyresily framedroppingem,
ale pokud se trha, tak asi nestiha dekodovat => je neco prohnileho s dekoderem,
nebo procesorem.
  V jakem rozliseni kvalite atd. ti to jede? Muze to jedet ,,sledovatelne''
na k6-III 400? IMHO ano, mozna kdybych jeste prihodil pamet. Vylozene prtave
klipy mi jedou celkem plynule +- to co jsem psal, ale da se na ne divat.
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz