DivX4 v linuxu - mplayer x xine x ???

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Úterý Listopad 13 20:46:18 CET 2001

On Tue, 13 Nov 2001, David Jez wrote:

>   Na me grafice je to asi jedno, navic jak jsem rikal u nekterych avicek pise
> neco ve smyslu ze pres xv je nehodla prehravat a pres sdl ano :-)
>   Ale podle me by se takove problemy s grafikou vyresily framedroppingem,
> ale pokud se trha, tak asi nestiha dekodovat => je neco prohnileho s dekoderem,
> nebo procesorem.
>   V jakem rozliseni kvalite atd. ti to jede? Muze to jedet ,,sledovatelne''
> na k6-III 400? IMHO ano, mozna kdybych jeste prihodil pamet. Vylozene prtave
> klipy mi jedou celkem plynule +- to co jsem psal, ale da se na ne divat.

jelo mi to plynule az do 1280x1024 a vyssi jsem nezkousel. Prumerne
zatizeni bylo do 60% u nejnarocnejsich filmu az 80%, takze si myslim, ze
mene narocne veci by jet mohly. BTW jaka je tvoje grafika ?
na tom IMHO taky dost zalezi, ale je pravda ze pomoci mplayeru jsem
dokazal prehrat scary movie na Cyrix na 233 a sis6326 (cca na 10 snimku).

	MOJE

--
Tomas Konir
Brno