samba 2.2.2

Úterý Listopad 13 22:25:18 CET 2001

Ahojte

Nedari sa mi rozchodit DOS-ovske skladove hospodarstvo nad sambou 2.2.2.
Vyskusal som uz vsetky kombinacie parametrov:
  kernel oplocks = yes/no
  level2 oplocks = yes/no
  oplocks        = yes/no
  locking        = yes/no
ale, najlepsie co som dosiahol je ze moze pracovat jeden klient. Ked sa
spusti druhy tak obaja zamrznu (smbd zacne pozierat vsetok cas
procesora). Ked som mal 2.0.7 tak vsetko fungovalo bez toho aby som
nastavoval tieto parametre.

Dalsie udaje:
Kernel 2.2.19
Debian 3.0 woody

Asi sa budem musiet vratit ku 2.0.7, rano potrebuju so skladom pracovat
:(.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...