RH6.1 a HD40GB

Marek Soukup msoukup na btt.cz
Úterý Listopad 13 22:52:20 CET 2001

Zdravim,
stale se mi nedari instalace. Puvodne jsem si myslel, ze neni videt na disk,
ale po nejruznejsich pokusech (vymazani nekterych partition) jsem zjistil,
ze chyba bude zakopana nekde jinde.
Mam disk 40GB a dve primary partition o velikosti 10GB se systemem FAT32 a
ostatnich partitions jsem se zbavil (pomoci PartitionMagic). Od te doby se
mi spusti pri instalaci jak DiskDruid tak fdisk, ale bohuzel se mi nepodari
vytvorit dalsi primary partition. Fdisk nenahlasi nic a ukonci se pri
jakemkoliv pokusu a DiskDruid hlasi cosi o prekroceni max. velikosti.
Myslite, ze je zde nejake omezeni na startovni pozici Linux Native partition
? Nebo bude chyba v tom, ze jsem ty partitions delal v PartitionMagic ?
Ach jo, ja se na ten Linux tak tesil..........

S pozdravem
Marek Soukup