RH6.1 a HD40GB

Petr Hodan thalez na admins.cz
Středa Listopad 14 01:23:53 CET 2001

On Tue, 2001-11-13 at 22:52, Marek Soukup wrote:
> Zdravim,
> stale se mi nedari instalace. Puvodne jsem si myslel, ze neni videt na disk,
> ale po nejruznejsich pokusech (vymazani nekterych partition) jsem zjistil,
> ze chyba bude zakopana nekde jinde.
> Mam disk 40GB a dve primary partition o velikosti 10GB se systemem FAT32 a
> ostatnich partitions jsem se zbavil (pomoci PartitionMagic). Od te doby se
> mi spusti pri instalaci jak DiskDruid tak fdisk, ale bohuzel se mi nepodari
> vytvorit dalsi primary partition. Fdisk nenahlasi nic a ukonci se pri

Divne chovani, opravdu je prvni primarni a druha take? Neni druha
extended na cely zbyek disku?

> jakemkoliv pokusu a DiskDruid hlasi cosi o prekroceni max. velikosti.
> Myslite, ze je zde nejake omezeni na startovni pozici Linux Native partition

No nejlepsi je dat jednu mensi, cca 200M partisnu "dolu" na disk, to
znamena pod 1024 MB. Pokud ji umistite vyse, nekterym BIOSum to nedela
dobre. Proste udelejte malou partisnu a namontujte ji jako /boot, a
bootujte z ni :-)

> ? Nebo bude chyba v tom, ze jsem ty partitions delal v PartitionMagic ?
> Ach jo, ja se na ten Linux tak tesil..........

V klidu, ja ho instaloval pred x lety na 20-tej pokus, ted uz je to
klikaci, predtim (redhat 4.2) to bylo o necem jinym...

Petr