DivX4 v linuxu - mplayer x xine x ???

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Středa Listopad 14 09:51:36 CET 2001

David Jez wrote:

>   To je solidni,

>   Trident CyberBlade/i7 8MB :-(

>   Podle me az tak moc ne, dekodovani musi byt pomalejsi nez zobrazeni, ale
> urcite je mozne, ze se milim. Smutne koukam a prosim Kabise, jestli by to
> mohl vysvetlit plz...

Prehravat filmy lze i na P200MMX - je pravda ze to bude hopsat :), ale
co se da delat.
Nejrychlejsi optiony pro aviplay, ktery ma jet na systemu bez HW  Xvideo
extension

  Nastavit v Config dialogu
-  Win32 codec (podle me zatim pro div3 a div4 stale nejlepsi v pomeru
rychlost/kvalita)
  (tzn  umistit  DivX ;-) DirectShow na prvni pozici v decoderech)
- vypnout YUV  (jinak to SDL bude simulovat a bude to pomale)
- vypnout bufferovani (aby jel direct mod v x11 renderovani a bylo to
rychlejsi)
- zapnout direct mode, a frame dropping

- ve filmovem okne nastavit decoderu CPU kvalitu na 0

- do fulscreen modu prepinat klavesou 'F'  a nastavit si prislusne mody
do XF86Condig-4
  (pro XFree4.0 - predpokladam, ze 3.3.6 uz to nikdo nepouziva...)

Melo by to predstirat neco co bezi relativne v realtime - ale samozrejme
tak 2/3
snimku neuvidite nebot Cyrix233 je zrejme jeste tak o polovicku
pomalejsi nez 200MMX
- no proste pri cenach dnesnich procesoru a graficky karet - pokud
chcete sledovat
video tak se fakt vyplati tech par tisicovek obetovat (ja osobne bych se
na film
bez YUV hw akcelerace vubec nedival nebot vypada asi tak o 100% hure...)

kabi