DivX4 v linuxu - mplayer x xine x ???

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Listopad 14 14:40:29 CET 2001

Pekne odpoledne,

> [...]
> rychlost/kvalita)
>   (tzn  umistit  DivX ;-) DirectShow na prvni pozici v decoderech)
> - vypnout YUV  (jinak to SDL bude simulovat a bude to pomale)
> - vypnout bufferovani (aby jel direct mod v x11 renderovani a bylo to
> rychlejsi)
> - zapnout direct mode, a frame dropping
>
> - ve filmovem okne nastavit decoderu CPU kvalitu na 0
>
> - do fulscreen modu prepinat klavesou 'F'  a nastavit si prislusne mody
> do XF86Condig-4
>   (pro XFree4.0 - predpokladam, ze 3.3.6 uz to nikdo nepouziva...)
  Abych pravdu rekl, tak kvuli problemum X 4 bych ho radsi pouzivat zase zacal.
Mozna by mi jiz fungovali i jine mody nez 800x600 a slo prepinat do console
a jeste spatky :-(

> Melo by to predstirat neco co bezi relativne v realtime - ale samozrejme
> tak 2/3
> snimku neuvidite nebot Cyrix233 je zrejme jeste tak o polovicku
> pomalejsi nez 200MMX
> - no proste pri cenach dnesnich procesoru a graficky karet - pokud
> chcete sledovat
> video tak se fakt vyplati tech par tisicovek obetovat (ja osobne bych se
> na film
> bez YUV hw akcelerace vubec nedival nebot vypada asi tak o 100% hure...)
  Diky za vysvetleni,

  Pokusim se tedy pohrat si jeste jednou s aviplay a vyzkouset to. Ja osobne
mam AMD 400, tedy by to melo byt rychlejsi nez na nejakem celeronu a rozhodne
nez na tom Cyrixu :-) Myslim si, ze karta je bez hw XV (tu snad tehdy ani
neznali). Prekvapil me ten direct show.
  Tedy vyzkousim a dam vedet,

  Dik moc!
  Dave

> kabi
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz