Lyx a ceska klavesnice v XFree mozna vyreseno

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Středa Listopad 14 10:22:30 CET 2001

> Odes> ílatel:	Richard Richter[SMTP:richter na bgs.sk]

Bylo by samozřejmě lepší, kdyby někdo spravil zdrojáky Lyxu, ale našel jsem dočasné řešení:

na adrese:
http://people.debian.org/~dima/xkeysw.html

je program který tvrdí že umí měnit klávesnici pro každé okno zvlášť - tak se nastaví systémová klávesnice na českou (slovenskou) a tenhle program se přesvědčí aby pro lyx použil anglickou.

Richard

P.S.: až budu mít čas udělám českou a slovesnkou klávesnici pro lyx kompatibilní s XFree 4.1
P.S.S.: mimochodem víte jak se v tom konfiguráku pro lyx klávesnici označují kombinace AltGr+písmeno(nebo něco jiného)