Cylinders

Antala Mario Mario.Antala na swh.sk
Středa Listopad 14 10:53:48 CET 2001

     Zdravim,

sorry, ze nepisem aky mam HDD,ale nema momentalne poruke svoj comp
a zabudol som si ho zapisat. pohral som sa viackrat s partitions a to
so starym FAT16 fdiskom, FAT32 fdiskom a nasledne s mandrake harddrake-om.
partitions som menil viac krat (malo to svoje duovody) az sa mi stalo, ze
ani fdisk (ani jeden)
ani hardrake mi nedokazali zobrazit partitions a oba systemy mi padli.
skusal som to spravit vselicim ale
zachranili ma az norton utility. problem je, ze fdisk ma nadalej svoje muchy
a hardrake mi
ukaze (pri preverovani hdd aj vypise) ze posledny cylinder je niecim
obsadeny.
skutocne pri detekcii hdd vypise za ma 1222 cylindrov, ale dokaze obsadit
iba 1221 cylindrov.
funkcne mi to nevadi, par mega ma nezabije, ale neviem co sa deje, ako k
tomu doslo a ako
to dat do poriadku. a to ma stve.
skusal som aj kompletny format vsetkum moznym, ale muoj bios nepodporuje
low-level format (kedysi to mali tusim ami biosy a award biosy), takze
neviem.
nestretol sa s tym niekto?

 diik

 GoRo