FW: Lyx a ceska klavesnice v XFree mozna vyreseno

Richard Richter richter na bgs.sk
Středa Listopad 14 12:20:33 CET 2001

Zdravim...

> Poeítám, 3/4e máš ni3/4ší verzi XFree...

Nikolvek... mam prakticky nejnovejsi XFree, stahuji to z debianovske woody
distribuce... Je to minimalne 4.1... Mas potom ale pravdu, ze problem bude v
LyXu - zrejme proto, ze ma vlastni mechanizmus, neumi brat bezne vstupni metody.
Mohl bych te poprosit jeste o vypis prikazu set, kdyz jses v Xech? Nevim, jestli
mi to pomuze, ale nic jineho mne uz nenapada. :-(((

Jestli jsou to nejake LOCALEs... tak by to pomoct mohlo.

S pozdravem... Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.