FW: Lyx a ceska klavesnice v XFree mozna vyreseno

pavel hampl hampl na gncz.cz
Středa Listopad 14 14:33:43 CET 2001

Richard Richter wrote:

> Zdravim...

> prvotni
> nejde
> proste by

> Nikolvek... mam prakticky nejnovejsi XFree, stahuji to z debianovske woody
> distribuce... Je to minimalne 4.1... Mas potom ale pravdu, ze problem bude v
> LyXu - zrejme proto, ze ma vlastni mechanizmus, neumi brat bezne vstupni metody.
> Mohl bych te poprosit jeste o vypis prikazu set, kdyz jses v Xech? Nevim, jestli
> mi to pomuze, ale nic jineho mne uz nenapada. :-(((
>
> Jestli jsou to nejake LOCALEs... tak by to pomoct mohlo.

> [...]

mne pomohlo, kdyz jsem spoustel Lyx pomoci CZRUN  od Zdenka
Kabelace, tedy s knihovnou libI18Nforce.so. Jinak mi nesly
ceske znaky na klavesach 2-6. Tohle reseni pouzivam casteji,
treba kdyz jsem pracoval s Cooleditem nebo HTML BlueFish.

PHampl
Pavel Hampl		email: hampl na gncz.cz
GN Resources CZ		http://www.gncz.cz
Ve Smeckach 20		tel: +420-2-22101821