Mikrovlnka samsung 11Mbit pod linuxom (trochu dlhsie)

Peter Gaal gpsoft na host.sk
Středa Listopad 14 14:53:27 CET 2001

Od proximy som mal len RANGELAN DS, to je prakticky to iste ako tie Samsungy, aj povrch karty presne tak isto vyzera a ovladace su tiez kompatibilne. Tie Symphony tiez pouzivame uz dlhodobo na 2.4.x a mozem potvrdit, ze ani raz to nepadlo.

14.11.2001 12:28:32, David Tok <theo na coolnet.cz> napísal: