Mikrovlnka samsung 11Mbit pod linuxom (trochu dlhsie)

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Středa Listopad 14 18:17:04 CET 2001

> :Taky provozujeme (mimo jine) sitku na Symphony a docela by me zajimalo,
> :jak jsou nove, jedenactimegabitove, Symphony robustni oproti svym mladsim
> :kolegum. FHSS systemy obecne nezvladaji prili mnoho klientu (zlate
Orinoco),
> :ale Symphony je i oproti Breezenetu hrozne labilni. V papirech se pise,
ze
> :nove Symphony obslouzi az 25 klientu oproti puvodnim 10. Tak nevim.
>
>   Ja mam na puvodnim 15 klientu a pohoda jazz. Jinak jak presne definujete
> nestabilni,... pokud spojeni (3km vzdalene yagi) ktere jede 130 dni v plne
> zatezi (opravdu plne) bez rebootu routeru na obou stranach tak s Vami
> souhlasim. Moje zkusenost je, ze kdyz ma Symphonka dostatecne silny
> signal, tak je spokojena.  Dalsi pro mne prijatelnejsi vec je i cena a
> navic i Breezenet taky nekdy shori :-(

Nerekl jsem nestabilni. V tomto ohledu nemam problem, zadne rebooty a
podobne. Rekl jsem labilni ve smyslu 3-4 klienti tahaji zaroven (v souctu
reknem 200 Kbit/s) a odezvy se mohou zblaznit, daji se pocitat na cele
vteriny.

    zd