Hdr "From" v Pine a Mutt

Viktor Ber ber na etspraha.cz
Středa Listopad 14 15:23:26 CET 2001

Dobry den, mam jeden dotazek.

Pri pouzivani Pine na pocitaci jmenem localhost.localdomain stacilo pri
konfiguraci Pine zadat "Customized-hdrs" From: ber na etspraha.cz a je to.
Pripadne jeste hned nahore domenu etspraha.cz.

Pokud pouziji jiny klient (Kmail, Mutt), mohu zadavat Identitu v Kmail-u,
nebo set from a ruzne my_hdr v mutt-u, ale stale mam problem.

Po odeslani zpravy klientem se zprava zaradi do fronty, ale pri dial-up
pripojeni zacne zrejme smtp meho providera kricet, ze nechce
localhost.localdomain. Zpravy sice myslim nakonec projdou, ale zaroven se
mi vraci chybove hlasky.

Porovnaval jsem hlavicky odeslanych e-mailu z Pine a z Muttu, zdalo se mi,
ze Pine tam prida

s tim, co mam nastavene v Customized-hdrs, kdezto ostatni klienti tam
davaji prave localni_uzivatel na localhost.localdomain. Mozna toto je
problem.

Nevite nekdo, co s tim delat, aniz bych se musel pripadne vrtat v
sendmail.conf? Pokud by to byla jedina moznost, tak jak tam smysluplne
zavrtat?

Dik za radu.

P.S. V archivu jsem nasel nejake napady z .muttrc (vyse uvedene set from,
set hostname), ale zatim mi nic nefungovalo.

--

				Viktor Ber
				knihovna ETS

				Evangelikalni teologicky seminar