Hdr "From" v Pine a Mutt

Ondrej Rusek rusek na gybon.cz
Středa Listopad 14 17:21:33 CET 2001

On Wed, Nov 14, 2001 at 03:23:26PM +0100, Viktor Ber wrote:
> Pri pouzivani Pine na pocitaci jmenem localhost.localdomain stacilo pri
> konfiguraci Pine zadat "Customized-hdrs" From: ber na etspraha.cz a je to.
> Pripadne jeste hned nahore domenu etspraha.cz.
>
> Pokud pouziji jiny klient (Kmail, Mutt), mohu zadavat Identitu v Kmail-u,
> nebo set from a ruzne my_hdr v mutt-u, ale stale mam problem.

Bohuzel neporadim, jenom pridam neprijemnou zkusenost podobneho razeni. Pouzivam mutt, ale on mi nepridava domenu do hlavicky 'from'. Vicemene to nikde nevadi, ale pouze mailserver hera.uhk.cz mi maily vraci jako 'Data format error'. Pokud pisu na tento server (FIM UHK - mail domena @uhk.cz), tak pouzivam pine. Snazil jsem se to v muttu nejak dokonfigurovat, ale byl jsem neuspesny.
Po konzultacich v konf. 'sendmail' jsem dospel k nazoru, ze mutt sestavi zpravu dobre podle RFC specifikaci, ale ten server je jaksi striktnejsi nez RFC (snad tam bezi jakysi M$ Exchange). Takze obcas pouzivam pine :-(
--
S pozdravem

Ondrej Rusek
GYmnazium BOzeny Nemcove, Hradec Kralove
mail: rusek na gybon.cz
web:  http://www.gybon.cz/~rusek/