Mikrovlnka samsung 11Mbit pod linuxom (trochu dlhsie)

Peter Gaal gpsoft na host.sk
Středa Listopad 14 15:18:31 CET 2001

>Taky provozujeme (mimo jine) sitku na Symphony a docela by me
>zajimalo,
>jak jsou nove, jedenactimegabitove, Symphony robustni oproti svym
>mladsim
>kolegum. FHSS systemy obecne nezvladaji prili mnoho klientu (zlate
>Orinoco),
>ale Symphony je i oproti Breezenetu hrozne labilni. V papirech se pise,
>ze
>nove Symphony obslouzi az 25 klientu oproti puvodnim 10. Tak nevim.

No zatial, co sme skusali tieto Samsung karty, tak to bolo dost dobre, aj ked mame len jedno prepojenie (+tie Symphony na inej frekvencii). Problem je s tymi driverami, a v tej rychlosti, ale ta rychlost moze byt aj tym, ze tie pocitace su dost "sunky" ... nejakych 133 MHz a 16 MB RAM.
Skusal som aj tie RANGELAN DS 11 Mbit od Proximu, je to prakticky to iste, ako tie Samsung.
Inak som zistil, ze pravdepodobne tieto karty pouzivaju zhruba jednotny design, ktory je doporuceny vyrobcom chipsetu Prism2, je to radiovy modem na 11 Mbit od firmy Harris (dufam, ze sa nemylim).
Tiez existuju drivere na to, myslim, ze prism2.c mal nazov ten zdrojovy subor, este skusim aj tie.