Mikrovlnka samsung 11Mbit pod linuxom (trochu dlhsie)

David Tok theo na coolnet.cz
Středa Listopad 14 15:28:32 CET 2001

On Wed, 14 Nov 2001, Zdenek Svarc wrote:

:> Proxim vyrabi i 10Mbit, necele 4000 Kc/kus (tusim) vic karet v jedno
:> stroji neni problem (slysel jsem o 16 v prumyslovem PC). Ovladac je stejny
:> jak pro Symphony (RangeLan2) - pravdepodobne, ty karty jsem jeste
:> osobne nezkousel.
:>
:> Jinak Smyphony pouzivam, jadro (temer vsechny z 2.4.x) ted jedou na
:> 2.4.14, jedine kernel panic bylo pri natahovani modulu pro masquaradovani
:> ftp - vypusil, pouzivam pouze pasivni, spokojenost.
:>
:
:Taky provozujeme (mimo jine) sitku na Symphony a docela by me zajimalo,
:jak jsou nove, jedenactimegabitove, Symphony robustni oproti svym mladsim
:kolegum. FHSS systemy obecne nezvladaji prili mnoho klientu (zlate Orinoco),
:ale Symphony je i oproti Breezenetu hrozne labilni. V papirech se pise, ze
:nove Symphony obslouzi az 25 klientu oproti puvodnim 10. Tak nevim.

  Ja mam na puvodnim 15 klientu a pohoda jazz. Jinak jak presne definujete
nestabilni,... pokud spojeni (3km vzdalene yagi) ktere jede 130 dni v plne
zatezi (opravdu plne) bez rebootu routeru na obou stranach tak s Vami
souhlasim. Moje zkusenost je, ze kdyz ma Symphonka dostatecne silny
signal, tak je spokojena.  Dalsi pro mne prijatelnejsi vec je i cena a
navic i Breezenet taky nekdy shori :-(

  Prosim noflame, toto jsou moje naprosto subjektivni dojmy a verim, ze
kazdy ma sve (odlisne).

-- david tok