ISDN - dynamicka priepustnost

dan na ohnesorg.cz dan na ohnesorg.cz
Středa Listopad 14 23:12:16 CET 2001

On Wed, Nov 14, 2001 at 08:18:17PM +0000, Stanislav Meduna wrote:
> On Wed, 14 Nov 2001 16:08:38 +0000 (UTC), David Trcka wrote:
>
> : Omyl jak vrata. Kdyz jste spojen obema kanaly na 128k, tak vam nikdo
> : nezavola (=obsazeno).
>
> Teoreticky ano - je na to protokol, v podstate call waiting - ale
> ci u nas realne funguje a ci to Linux podporuje neviem. Pointa
> je v tom, ze po D-kanali pride informacia, ze sa niekto snazi
> dovolat a ze ak to chcem zobrat, mam jedno z B-cok zavesit.
>
> v /usr/src/linux/Documentation/isdn/INTERFACE
> som rychlym grepom nasiel
>
>   ISDN_STAT_ICALL:
>   ISDN_STAT_ICALLW:

> [...]

Pokud vim, tak to umi demonek BOD. Osobne jsem to
nezkousel, nepotrebuji to. Co se tyce hlasek z konference ISDN, tak
to nekde chodi a nekde nechodi. Zrejme v tom ma prsty to jestli jste
pripojeni na Alcatel nebo Siemens ustrednu. Podle manualu co jsem cetl
to musi umet i provider, ke kteremu jste pripojen, ale celkem mi
neni jasne proc by mel.

Tyhle dva zminene parametry jsou asi spise pro aktivni karty s
integrovanym terminal adapterem.

Tedy ten BOD je samozrejme potreba jen s internimi kartami, externi modemy
si tohle musi umet zaridit samy a maji ve specifikaci napsano, jak
velkou mnozinu sluzeb podporuji. Nektere to podporuji, nektere ne.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /