ISDN - dynamicka priepustnost

Radek Karaffa radek.karaffa na ct.cz
Pátek Listopad 16 18:57:27 CET 2001

> Pokud vim, tak to umi demonek BOD. Osobne jsem to
> nezkousel, nepotrebuji to. Co se tyce hlasek z konference ISDN, tak
> to nekde chodi a nekde nechodi. Zrejme v tom ma prsty to jestli jste
> pripojeni na Alcatel nebo Siemens ustrednu. Podle manualu co jsem cetl
> to musi umet i provider, ke kteremu jste pripojen, ale celkem mi
> neni jasne proc by mel.

No, ne ISP provider ale CESKY TELECOM, musi poslat informaci,
ze mam mam dalsi hovor.
Normalne pokud mam obsazeno, volajici dostane obsazovak a ja se nic
nedozvim.
Pokud si necham u telecomu zapnout "call waiting", volajici nejakou dobu
vyzvani
a ja se dozvim, ze mam dalsi hovor, muzu ho prijmout.
Pripadne zareaguje modem, shodi jeden kanal a zacne mi zvonit telefon.

radek.karaffa na ct.cz