Chroot a mysql.sock

dracula007 na atlas.cz dracula007 na atlas.cz
Čtvrtek Listopad 15 13:12:28 CET 2001

Kdyz to udelam takhle, tak to neuvidi Apache + PHP chrootnuty do /www. Tedy alespon pokud dostatecne chapu prikaz chroot. A jak uz jsem psal - treba SNORT se souborem my.cnf vubec nezneklidnuje a porad se cpe na /etc/mysql.sock... Snaha o konfiguraci byla, ale nejak se mi to nepovedlo.

Tomas