DivX4 v linuxu - mplayer x xine x ???

Milan Svoboda tex na sendme.cz
Čtvrtek Listopad 15 13:23:27 CET 2001

>   Diky za vysvetleni,
>
>   Pokusim se tedy pohrat si jeste jednou s aviplay a vyzkouset to. Ja osobne
> mam AMD 400, tedy by to melo byt rychlejsi nez na nejakem celeronu a rozhodne
> nez na tom Cyrixu :-) Myslim si, ze karta je bez hw XV (tu snad tehdy ani
> neznali). Prekvapil me ten direct show.

Zkuste to prehravat pres framebuffer (bez Xek), ja mam
voodoo3, celer333 a ted prehravam filmy pouze pod framebufferem
s odivx kodeky primo pro linux. A je to o HODNE rychlejsi nez
cokoliv co jsem skousel jak pod linuxem tak i pod windouwsama.
(nejnovejsi mplayer totiz umi framebuffer specialne pro voodoo3
(tdfx) takze scaling je delanej hardwarem :-))

Milan