DivX4 v linuxu - mplayer x xine x ???

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 15 17:10:01 CET 2001

  Zdravim,
  Takze asi aviplay vazne chce qtlib. Skoda.

> Zkuste to prehravat pres framebuffer (bez Xek), ja mam
> voodoo3, celer333 a ted prehravam filmy pouze pod framebufferem
> s odivx kodeky primo pro linux. A je to o HODNE rychlejsi nez
> cokoliv co jsem skousel jak pod linuxem tak i pod windouwsama.
> (nejnovejsi mplayer totiz umi framebuffer specialne pro voodoo3
> (tdfx) takze scaling je delanej hardwarem :-))
  To je hezky, jenze voodocka3 se asi jiz nikde sehnat nedaji a pro fb na me
karte by ti tupani z nejmenovanych (opravdu nejmenovanych, Trident a VIA by si
tim trhli ostudu :-) firmicek museli zverejnit specifikace sveho dilka. Ono
kdyz se grafika hlasi jako Vesa 1.2 je to s fb problem.

  Kazdopadne je to prijemne zjisteni, pokud by se voodo3 zbavoval nekdo pobliz
Brna, tak bych se mozna nenechal premlouvat :-)

> Milan
  Dave
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz