Klonování HDD s Windows - S.O.S.

Ales Rygl rygl na mybox.cz
Čtvrtek Listopad 15 14:38:57 CET 2001

Radek Bulava wrote:

> da se nabootovat z diskety nejaky linux (doporucuju brutusware)
> a ten nainstalovany disk normalne zabalit tarem i s command.com
> a dalsimi zverstvy. kdyz se to rozbali na jinem pocitaci, melo by
> to normalne fungovat. samozrejme je na tom pocitaci treba nabootovat
> jeste z dosove diskety a udelat fdisk /mbr pripadne sys c:.
>
> je to pohodlne i pro opravovani zhroucenych windows. (instalace za tri
> minuty). vy mate navic vyhodu, ze jsou vsechny stanice identicke.
> jinak mam na serveru image vsech zakladnich konfiguraci na ucebne
> [...]

Jo, tak tohle je dobra metoda. Sice jsem to neskousel, ale videl v akci a
"vybileni" poce trvalo fakt par minut. Da se to pouzit i tak sikovne, ze na
disku mate ext2 partisnu a kdyz se okna polozi, jsou nova a cista rozbalena
ze zalohy cobydup! Staci sikovna linuxi bootovaci disketa.

Ales Rygl

Linux is like a wigwam:
no windows, no gates and apache inside