Re: Klonování HDD s Windows - S.O.S.

Peter Gaal gpsoft na host.sk
Čtvrtek Listopad 15 13:41:55 CET 2001

Existuje este aj distribucia lnxcare, je to iso image, ma velkost asi 45 MB. Je to velmi dobre spravene, dokonca sa mi podarilo z neho spustit aj PCMCIA kartu na notebooku (ale som potreboval na to skript z /etc/init.d/pcmcia preniest cez disketu). Idealna distribucia na obnovu dat tam, kde sa da bootovat z CD.