digitalni fotaky & linux

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Listopad 15 15:50:33 CET 2001

> přesně a u nich mi to nefungovalo. Celé to má na svědomí usb-storage
modul,
> který se objeví v konfiguraci jádra při zapnuté SCSI podpoře. Jestli je či
>   Starší modely foťáků toto podporují, když se mi pod ruku dostal novější
typ
> foťáku, přestalo to fungovat, starší jel, novější ne ... Po dotazech do
> linux-usb jsem se dozvěděl typické, že to není ubs-storage compliant a že
si

Ano, bez problemu jsou podporovane pouze ty, co vyhovuji standardu(?) "usb
storage class". Netvrdil bych, ze novejsi aparaty toto nepodporuji. Aspon
moje C700 tuhle vec podporuje uplne bez problemu (a zaroven ji povazuju za
docela novou).
Nejlepsi je podivat se do specifikace toho daneho modelu fotaku, osobne si
myslim, ze pujcovat nebo tahat notebook do prodejny _kvuli tomuto_ netreba.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
+420 2 33011644