PHP pro Apache v Suse

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Čtvrtek Listopad 15 21:57:49 CET 2001

No, instalace Apache+php na SuSE mi castokrat nevysla zcela v poradku (cca ve
3 pripadech z 5 to defaultne neslo, i kdyz instalace baliku prest yast z
orig. cd probehla v poradku).

Chyby to hlasilo az pri pokusu o start (rcapache start/ restart)

Takze jsem aplikoval novejsi php + perl z ftp.suse.com, dale bylo potreba
jeste projit soubor http.conf, vyhazet definici php3 a nechat jen php4, dal
jeste pridat a naloadovat moduly php (AddModule .... a LoadModule ...). Pak
to chodilo.

Pri urcite "konstelaci" balicku navic apache padal pokud jsem jej zavolal (do
adresniho radku http://localhost a apache spadnul. Bylo to kdyz jsem tam
jeste mel orig mod_perl, mod_php a mod_ssl a jeste javu ( s javou jsem to
nerozbehal ale zas tak moc jsem ji nepotreboval ;-).

Kdyz jsem to reportoval na SuSE cz, rekli mi, ze jim se to nevyskytlo ...

Chaloupka

Dne čtvrtek 15 listopad 2001 16:10 jste napsal(a):
> Dobry den,
>
> muzete mi prosim Vas poradit,
> potrebuji rozbehnout PHP(4) pro server Apache 1.3.19v SuSE Linux 7.2,
> pokusila jsem pridat balicky z instalace:
>
> mod_php4 a mod_php4-core
>
> vysledkem ale bylo, ze potom nebezel ani server Apache.
>
> S pozdravem
> Jana Konickova

Jiri Chaloupka
B2BExpander.com
...One System to rule them all, One System to find them,
One System to bring them all and in the darkness bind them
In the Land of Mordor where the Shadows lie...