Re: PHP pro Apache v RH

David Klementa ilicz na seznam.cz
Pátek Listopad 16 08:22:34 CET 2001

>   No to je fajn ze beha, co rika pekneho? Nacte alespon moduly?
> Nebo je nekde chyba, pokud ano, dal by ji vedet nejakou hlaskou.
> Nebo to bezi ale nezna se k .php? Nebo jsou problemy s pravy,
> nechce spoustet, nebo neco jineho?

Mno, do srm.conf jsem podle manualu pridal neco jako AddType...
(myslim to melo nejak zapricinit, aby to Apache poznal jako php a
protlacil to skrz php. Neco jako definice MIE typu). Kdyz ale otevru
takovou stranku treba v linksu ('links http://localhost/stranka.php')
tak mi links to zahlasi, ze je to soubor takovyho a takovyho typu a
nabidne mi ho ulozit, Zrusit akci, nebo zobrazit. Kdyz dam zobrazit,
otevre to jako zdrojovej txt. V cem je chyba? Konfigurace Apache by
mela bejt v poradku, jak php to nevim. Moznost este je, ze chyba by
mohla bejt v linksu..?

Dik
Ilicz

Vyberte Vas "Nejoblibenejsi automobil roku 2002 v CR"
a hlasujte na adrese http://www.autoroku.cz. Hlavni vyhra 600 000 Kc!!!