Jakou distribuci

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Listopad 16 08:20:59 CET 2001

> Pokud budete vybirat z nektere z aktualnich verzi distribuci, tak urcite
> vsechny (napr. RH 7.*, MDK 8.*, SuSE 7.*...).

Upresnim, ze mi neni znama jedina, ktera by to neumela. Pokud vim, linux ma
fs s limity daleko nad 40G, imho je to spis otazka zbytku pocitace. Je dost
mozne, ze takovy disk nebude mozno plne vyuzit ve strojich s archaickymi ide
radici.
Je to vubec dost zajimava otazka, mel vubec nekdy linux nejaky narazitelny
limit na velikost filesystemu?

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
+420 2 33011644