BINDv9 neresolvuje vnejsi domeny

Marek Cermak xcermak na fi.muni.cz
Pátek Listopad 16 10:03:56 CET 2001

>Pre istotu zopakujem - an mate fakt:
>
>tak pridat resolveru nejaky funkcny DNS v internete....
>teda do /etc/resolv.conf pridat "namesrver XX.XX.XX.XX"
>
>Skuste nslookup ip.vasho.servera a vzsledok bude jednoznacny,
>okolie nebude poznat. To je ulohou resolveru.

host <ip.naseho.serveru> funguje spravne...

reseni s pridanim jednoho z vnejsich nameserveru do resol.conf samozrejme
funguje, ale cistsi by to bylo prest ten lokalni bind, ne? Takhle mi to
prijde navic pomale. Jak je to vubes s domain xx.xx a search xx.xx najednou
v resolv.conf ? Ma to nejaky vliv na funkci (...rostlinare ;-).

S pozdravem Marek Cermak