Re: Chyba při pokusu o kompilaci jádra na PYGMY linuxu

Kiwi kiwi.fon.tis na atlas.cz
Pátek Listopad 16 12:36:09 CET 2001

> Čtením chybových výpisů při kompilaci a znalostí include_path
> Standardní je totiž /usr/include a v ní se hledal soubor linux/errno.h.
> No a ten je ve stromu /usr/src/linux/include/linux/errno.h
>
>                              Karel Dudášek

Tohle co jste napsal beru jako malé (jak pro koho) Know-How. Předpokládal jsem, že po instalaci balíčků a rozbalení zdrojových textů jádra budou takovéto věci nachystané. Z hlediska laika, když na mě počítač vyplivne takovou "škaredou" hlášku, jsem v p..... a nic s tím neudělám. Tedy pokud nechci studovat skripty pro kompilaci a zdrojová texty jádra :-). A to 9 z 10ti uživatelů při první kompilaci jádra určitě nechce! Já jsem rád, že se vůbec začínám v LINUXu orientovat a nachystání jádra pro kompilaci jako takovou mi trvala asi 2 dny (rozuměj 20 hodin čistého času). Do toho nepočítám pročtení poloviny dokumentačního projektu (té modročerné knihy s tučňákem :-) v češtině) a dalších několik set stran různých příruček, návodů, rad, diskuzí, .... už ani nevím co jsem všechno vlastně přečetl a dle mého názoru toho málo není. A o něčem takovém jsem se nikde ani zmínkou nedočetl :-( Zkoušel jsem i "klasické" distribuce a všude je to přibližně stejné. Ale to je asi do jiné diskuze.

                                Michal Ježek.