linux & w2000 - problem s partisnami

Peter Gaal gpsoft na host.sk
Pátek Listopad 16 12:55:58 CET 2001

>Jde o disk Seagate 9.1 GB, na jedne polovine (presneji od poloviny do
>konce) je
>primarni partisna (NTFS) s W2k. Udelal jsem pro jednoduchost na zbylem
>mistu 2
>primarni partisny - ext2 (/) a swap, lilo bylo v MBR. Ale od te doby
>nesly Wokna
>spustit. Po vybrani v nabidce lil-a sepouze objevil napis "loading
>W2000" (coz je
>pojmenovani v lilo.conf) .. a pak uz nic.

Mne sa podarilo u kamosky to nainstalovat tak, ze lilo sa hodilo do MBR, na primary partition som dal W2000, na dalsiu zase linux (ale neviem, ci to bolo hda2 alebo hda5 (cez extended partition). Kazdopadne to fungovalo. Mimochodom, vzdy treba instalovat najprv Win, potom na to linuxy, lebo opacne to asi nikdy nepojde.