linux & w2000 - problem s partisnami

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Listopad 16 13:39:20 CET 2001

> Mne sa podarilo u kamosky to nainstalovat tak, ze lilo sa hodilo do MBR, na primary
> partition som dal W2000, na dalsiu zase linux (ale neviem, ci to bolo hda2 alebo
>hda5 (cez extended partition). Kazdopadne to fungovalo. Mimochodom, vzdy treba
> instalovat najprv Win, potom na to linuxy, le opacne to asi nikdy nepojde.

Ja to dostal do ruky uz s temy Wokny a ani jsem od nich neznal heslo ...
Nechapu, jak se to povedlo nainstalovat na hda3, ale je to tak.

Nakonec jsem kvuli spatnym sektorum prinutil majitele, at si koupi novy disk. Na tom
starem je v hda4 extended partisna a v ni ext2 (/boot -  aby to nabehlo i bez
zapojeneho druheho disku) + FAT (na sdileni dat) + swap, linux je druhem - hdc.

Pisu o tom hlavne proto, ze podone problemy pri "podlezeni" partisny Woken jsem
nikde nenasel popsane a nekdo na to treba casem taky narazi ...

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s