Jakou kombinaci SW pouzit pro SMTP, POP3, IMAP a webmail. RH7.1

David Michal david.michal na czechwireless.cz
Pátek Listopad 16 14:37:59 CET 2001

Zdravim,
Jiz asi mesic pripravuji linux server pro prechod z W2K small bussines serveru. Jedine co mi zbyva abych byl spokojeny je %subj. Nejdrive jsem mel nainstalovany SendMail a IMAP-2000. Pak jsem se nekde docetl, ze SendMail ma problemy s bezpecnosti a jako IMAP server je vhodnejsi Courier-IMAP. Tak jsem puvodni instalaci zrusil a nahradil jsem je produkty PostFix a Courier-IMAP. Vsechno to funguje akorat nejsem schopen se prihlasit na POP3 a IMAP. Nejdrive jsem zkousel autentikaci pomoci LDAP, ale to jsem nedokazal rozchodit. Uz asi tyden prochazim dokumentaci, ale stale nedokazu najit kde delam chybu. Potreboval bych asi nejaky jiny POP a IMAP server, ktery vyuziva k autentikaci soubor /etc/passwd.
Vite prosim o nejakem?
Dekuji
David Michal