Jakou kombinaci SW pouzit pro SMTP, POP3, IMAP a webmail. RH7.1

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pátek Listopad 16 14:46:42 CET 2001

Kterykoliv z tech ktere jste jmenoval.

Jinak ja preferuji qmail (pop3 server ma v sobe), a courier -imap.

Neco vice najdete na linux.melzer.vz

S pozdravem

Zapik

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners